Specjalista ds. personalnych

Nr ref: 1383012
Wrocław

Co będziesz robił

Human Group to organizacja o wyjątkowej dynamice, nastawiona na konkretne, mierzalne efekty. Rozwijamy nowe linie biznesowe, wdrażamy innowacje zarówno w codzienną pracę zespołów, jak i na zakładach pracy naszych klientów. Codziennie sięgamy po ambitne cele – z odwagą i energią, której oczekujemy od każdego członka zespołu. Nie jesteśmy korporacją, lecz miejscem, gdzie decyzje zapadają szybko, a efekty pracy są realnie doceniane. Szukamy ludzi gotowych podjąć wyzwanie i współtworzyć nasz sukces.

Zakres obowiązków

  • przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia pracowników tymczasowych (skierowań, zleceń, umów, załączników, aneksów), 
  • umawianie badań medycyny pracy, sanepidu itp.  z placówkami partnerskimi, 
  • współpraca z firmami szkoleniowymi, 
  • wprowadzanie danych do systemu HRappka, 
  • bieżąca współpraca z działem operacji, kadr i płac, administracji, rekrutacji i legalizacji, 
  • przygotowywanie zestawień czasu pracy i raportów, 
  • wsparcie działu kadr i płac w naliczaniu wynagrodzeń, 
  • kontakt z kandydatami i klientami w aktualnie prowadzonych czynnościach administracyjnych.

Oferujemy

  • realny wpływ na rozwój organizacji – wiemy, że praca to coś więcej niż lista zadań. U nas możesz testować swoje pomysły i wykazać się inwencją, 
  • wymagający, ale satysfakcjonujący rytm – u nas rozwiniesz swoje umiejętności, bo każdy dzień przynosi nowe wyzwania i okazje do rozwoju, 
  • pakiet benefitów pozapłacowych – karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, prezenty na urodziny (a już wkrótce rozszerzymy nasz pakiet benefitów o dodatkowe korzyści 🤫).
  • każdy z nas ma indywidualny budżet szkoleniowy, który daje wolność wyboru: kursy, warsztaty, certyfikaty – to Ty decydujesz, co najlepiej wesprze Twoją ścieżkę rozwoju, 
  • ogólnofirmowe przyjęcia i spontaniczne wyjścia - wierzymy, że pomysły i relacje rodzą się także poza biurem, 
  • przestrzeń do działania na rzecz innych –  Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka i liczne akcje CSR.

Czego wymagamy

  • minimum rok doświadczenia w pracy biurowej w obszarze administracji lub dziale personalnym, 
  • dobrej znajomości obsługi MS Excel, w tym poniższych funkcji - formatowanie warunkowe, funkcje logiczne, filtrowanie, sortowanie, tabele przestawne.
  • dokładności w prowadzeniu dokumentacji, 
  • znajomości zasad i procedur prawnych związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych, w tym cudzoziemców, 
  • umiejetności pracy pod presją czasu, 
  • pozytywnego nastawienia, orientacji na cele i zapału do pracy,
  • umiejętności znajdowania rozwiązań i elastyczności działania.

Mile widziane

  • doświadczenie pracy w środowisku agencyjnym, 
  • znajomość języka angielskiego, ukraińskiego na poziomie komunikatywnym, 
  • znajomość systemu HRappka, SaldeoSmart.