Specjalista ds. personalnych
Nr ref: 1383012
Wrocław
Co będziesz robił
Human Group to organizacja o wyjątkowej dynamice, nastawiona na konkretne, mierzalne efekty. Rozwijamy nowe linie biznesowe, wdrażamy innowacje zarówno w codzienną pracę zespołów, jak i na zakładach pracy naszych klientów. Codziennie sięgamy po ambitne cele – z odwagą i energią, której oczekujemy od każdego członka zespołu. Nie jesteśmy korporacją, lecz miejscem, gdzie decyzje zapadają szybko, a efekty pracy są realnie doceniane. Szukamy ludzi gotowych podjąć wyzwanie i współtworzyć nasz sukces.
Zakres obowiązków
- przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia pracowników tymczasowych (skierowań, zleceń, umów, załączników, aneksów),
- umawianie badań medycyny pracy, sanepidu itp. z placówkami partnerskimi,
- współpraca z firmami szkoleniowymi,
- wprowadzanie danych do systemu HRappka,
- bieżąca współpraca z działem operacji, kadr i płac, administracji, rekrutacji i legalizacji,
- przygotowywanie zestawień czasu pracy i raportów,
- wsparcie działu kadr i płac w naliczaniu wynagrodzeń,
- kontakt z kandydatami i klientami w aktualnie prowadzonych czynnościach administracyjnych.
Oferujemy
- realny wpływ na rozwój organizacji – wiemy, że praca to coś więcej niż lista zadań. U nas możesz testować swoje pomysły i wykazać się inwencją,
- wymagający, ale satysfakcjonujący rytm – u nas rozwiniesz swoje umiejętności, bo każdy dzień przynosi nowe wyzwania i okazje do rozwoju,
- pakiet benefitów pozapłacowych – karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, prezenty na urodziny (a już wkrótce rozszerzymy nasz pakiet benefitów o dodatkowe korzyści 🤫).
- każdy z nas ma indywidualny budżet szkoleniowy, który daje wolność wyboru: kursy, warsztaty, certyfikaty – to Ty decydujesz, co najlepiej wesprze Twoją ścieżkę rozwoju,
- ogólnofirmowe przyjęcia i spontaniczne wyjścia - wierzymy, że pomysły i relacje rodzą się także poza biurem,
- przestrzeń do działania na rzecz innych – Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka i liczne akcje CSR.
Czego wymagamy
- minimum rok doświadczenia w pracy biurowej w obszarze administracji lub dziale personalnym,
- dobrej znajomości obsługi MS Excel, w tym poniższych funkcji - formatowanie warunkowe, funkcje logiczne, filtrowanie, sortowanie, tabele przestawne.
- dokładności w prowadzeniu dokumentacji,
- znajomości zasad i procedur prawnych związanych z zatrudnieniem pracowników tymczasowych, w tym cudzoziemców,
- umiejetności pracy pod presją czasu,
- pozytywnego nastawienia, orientacji na cele i zapału do pracy,
- umiejętności znajdowania rozwiązań i elastyczności działania.
Mile widziane
- doświadczenie pracy w środowisku agencyjnym,
- znajomość języka angielskiego, ukraińskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość systemu HRappka, SaldeoSmart.