Dyrektor ds. Outsourcingu Procesowego
Ilość zmian
Co będziesz robił
-
● Identyfikacja potencjalnych klientów, prowadzenie badań rynkowych i analiza potrzeb pod kątem outsourcingu procesowego.
-
● Inicjowanie kontaktów z firmami i budowanie bazy klientów.
-
● Utrzymywanie relacji z kluczowymi decydentami oraz negocjacje na poziomie
zarządczym.
-
● Przygotowanie i prowadzenie prezentacji ofertowych dostosowanych do potrzeb
klientów.
-
● Opracowanie ofert handlowych, negocjacje warunków umów oraz finalizacja kontraktów.
-
● Współpraca z działem prawnym przy przygotowywaniu umów outsourcingowych.
-
● Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów, proponowanie dodatkowych usług
(cross-selling, up-selling).
-
● Monitorowanie trendów rynkowych i analizowanie konkurencji.
-
● Wdrażanie nowych strategii sprzedaży i metodologii zwiększających efektywność.
-
● Raportowanie wyników sprzedaży i planów do zarządu.
-
● Nawiązywanie współpracy z partnerami wspierającymi outsourcing procesowy.
Oferujemy
-
● Pełen etat
-
● Realny wpływ na rozwój firmy
-
● Benefity zdrowotne i sportowe dla Twojego dobrostanu,
-
● Wyjazdy integracyjne,
-
● Brak nudy - u nas zawsze dużo się dzieje,
-
● Duża samodzielność w działaniu i możliwości rozwoju,
-
● Przestrzeń do realizacji własnych pomysłów – jesteśmy otwarci na nieszablonowe
rozwiązania.
Czego wymagamy
- Minimum 5 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z zarządzaniem sprzedażą, rozwojem biznesu lub outsourcingiem procesów biznesowych (BPO).
- Udokumentowane sukcesy w pozyskiwaniu nowych klientów oraz finalizacji kontraktów na poziomie zarządczym.
- Doskonałe umiejętności negocjacyjne, z naciskiem na długoterminowe relacje biznesowe.
- Doświadczenie w przygotowywaniu ofert handlowych i prowadzeniu prezentacji dostosowanych do potrzeb klientów.
- Bardzo dobra znajomość rynku outsourcingu procesowego oraz bieżących trendów i konkurencji.
- Umiejętność prowadzenia badań rynkowych oraz analizy potrzeb klientów.