Dyrektor ds. Outsourcingu Procesowego

Nr ref: 1302630
Polska

Ilość zmian

jedna

Co będziesz robił

  • ●  Identyfikacja potencjalnych klientów, prowadzenie badań rynkowych i analiza potrzeb pod kątem outsourcingu procesowego.

  • ●  Inicjowanie kontaktów z firmami i budowanie bazy klientów.

  • ●  Utrzymywanie relacji z kluczowymi decydentami oraz negocjacje na poziomie

    zarządczym.

  • ●  Przygotowanie i prowadzenie prezentacji ofertowych dostosowanych do potrzeb

    klientów.

  • ●  Opracowanie ofert handlowych, negocjacje warunków umów oraz finalizacja kontraktów.

  • ●  Współpraca z działem prawnym przy przygotowywaniu umów outsourcingowych.

  • ●  Proaktywne reagowanie na potrzeby klientów, proponowanie dodatkowych usług

    (cross-selling, up-selling).

  • ●  Monitorowanie trendów rynkowych i analizowanie konkurencji.

  • ●  Wdrażanie nowych strategii sprzedaży i metodologii zwiększających efektywność.

  • ●  Raportowanie wyników sprzedaży i planów do zarządu.

  • ●  Nawiązywanie współpracy z partnerami wspierającymi outsourcing procesowy.

Oferujemy

  • ●  Pełen etat

  • ●  Realny wpływ na rozwój firmy

  • ●  Benefity zdrowotne i sportowe dla Twojego dobrostanu,

  • ●  Wyjazdy integracyjne,

  • ●  Brak nudy - u nas zawsze dużo się dzieje,

  • ●  Duża samodzielność w działaniu i możliwości rozwoju,

  • ●  Przestrzeń do realizacji własnych pomysłów – jesteśmy otwarci na nieszablonowe

    rozwiązania.

Czego wymagamy

  • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowiskach związanych z zarządzaniem sprzedażą, rozwojem biznesu lub outsourcingiem procesów biznesowych (BPO).
  • Udokumentowane sukcesy w pozyskiwaniu nowych klientów oraz finalizacji kontraktów na poziomie zarządczym.
  • Doskonałe umiejętności negocjacyjne, z naciskiem na długoterminowe relacje biznesowe.
  • Doświadczenie w przygotowywaniu ofert handlowych i prowadzeniu prezentacji dostosowanych do potrzeb klientów.
  • Bardzo dobra znajomość rynku outsourcingu procesowego oraz bieżących trendów i konkurencji.
  • Umiejętność prowadzenia badań rynkowych oraz analizy potrzeb klientów.