Manager ds. komunikacji wewnętrznej i rozwoju
Nr ref: 1118434
Wrocław
0.00 zł brutto
Co będziesz robił
HUMAN GROUP to innowacyjna organizacja, która w Polsce istnieje od 2016 r. (wcześniej od 2012 r. działająca prężnie na rynku zachodnim) i zrzesza 6 wyspecjalizowanych spółek odpowiadających na potrzeby biznesu w zakresie rekrutacji, outsourcingu a także pracy tymczasowej. Nasze dedykowane linie biznesowe realizują dla klientów projekty rekomendacji specjalistów i managerów oraz wspierają technologicznie firmy dostarczając zespoły projektowe z obszaru IT.
Aktualnie również rozwijamy nasz autorski produkt technologiczny, którego beneficjentami są centra dystrybucyjne oraz produkcyjne i inne miejsca, w których efektywność ma kluczowe znaczenie.
Zakres obowiązków:
- bieżąca współpraca z działem rekrutacji i operacji pod kątem standaryzacji procesów i diagnozowania wyzwań związanych z zasobami ludzkimi oraz obsługą projektów,
- planowanie strategii rozwoju kompetencji w obszarze rekrutacji i operacji,
- audyt standardów współpracy w zakresie rekrutacji i operacji,
- organizacja i zarządzanie programami rozwoju kompetencji i szkoleniami dla pracowników,
- pomoc pracownikom w opracowaniu indywidualnych planów rozwoju kompetencji zgodnych z celami organizacji i potrzebami pracowników,
- ocena skuteczności programów szkoleniowych i rozwojowych,
- ustalanie wyników i ocen pracowników w zakresie rozwoju kompetencji,
- rozwój liderów, koordynatorów,
- dbanie o pozytywny employer branding oraz przepływ komunikacji wewnątrz organizacji,
- dbanie o realizację i ewaluację wypracowanych standardów.
Oferujemy
- pracę w nowoczesnym biurze w centrum Wrocławia przy ul. Dąbrowskiego,
- dużą decyzyjność w organizacji własnej pracy,
- realny wpływ na rozwój organizacji - rola raportująca bezpośrednio do Zarządu,
- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie otwartej na ludzi i nowe pomysły,
- możliwość rozwoju własnych kompetencji i budowania pozycji eksperta dzięki atrakcyjnym wyzwaniom,
- benefity medyczne (Luxmed) i sportowe(Multisport),
- budżet szkoleniowy umożliwiający stałe podnoszenie kwalifikacji i rozwój kompetencji,
- wyjazdy integracyjne,
- przyjazną atmosferę i partnerskie podejście.
Aplikuj do nas, jeśli widzisz, że to ogłoszenie jest dedykowane właśnie dla Ciebie! Poczujesz się z nami dobrze, jeśli lubisz jak dużo się dzieje i nie boisz się zmian. Do usłyszenia!
Czego wymagamy
- minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze rekrutacji/HR zdobyte w firmie outsourcingowej lub w agencji pracy - warunek konieczny,
- praktyczne doświadczenie w pracy z międzynarodowymi zespołami,
- swobodne komunikowanie się w j. polskim,
- komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- dobrze rozwinięte umiejętności managerskie,
- znajomość aktualnych trendów rekrutacyjnych,
- umiejętność pracy pod presją czasu i określania priorytetów,
- orientacja oraz nastawienie na realizację założonych celów,
- umiejętność planowania pracy własnej i zespołu oraz motywowania podległych pracowników.