Specjalista ds. Administracji
O nas
HUMAN GROUP to innowacyjna organizacja, która w Polsce istnieje od 2016 r. (wcześniej od 2012 r. działająca prężnie na rynku zachodnim) i zrzesza 6 wyspecjalizowanych spółek odpowiadających na potrzeby biznesu w zakresie rekrutacji, outsourcingu a także pracy tymczasowej. Nasze dedykowane linie biznesowe realizują dla klientów projekty rekomendacji specjalistów i managerów oraz wspierają technologicznie firmy dostarczając zespoły projektowe z obszaru IT.
Oferujemy
-
Realny wpływ na rozwój organizacji – wiemy, że praca to coś więcej niż lista zadań. U nas możesz testować swoje pomysły i wykazać się inwencją,
-
wymagający, ale satysfakcjonujący rytm – u nas rozwiniesz swoje umiejętności, bo każdy dzień przynosi nowe wyzwania i okazje do rozwoju,
-
pakiet benefitów pozapłacowych po okresie próbnym – karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, prezenty na urodziny, kursy języka angielskiego,
-
ogólnofirmowe przyjęcia i spontaniczne wyjścia – wierzymy, że pomysły i relacje rodzą się także poza biurem,
-
przestrzeń do działania na rzecz innych – Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka i liczne akcje CSR.
Obowiązki
- Wprowadzanie danych do systemu, kontrola terminowego uzupełnienia baz danych,
- przygotowanie umów, weryfikacja dokumentów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców (przy wsparciu wykwalifikowanego zespołu ds. legalizacji zatrudnienia),
- wsparcie w prowadzeniu procesu zatrudnienia oraz w przygotowaniu dokumentacji dla zatrudnienia nowych pracowników (badania lekarskie, szkolenia BHP, niezbędne certyfikaty, odzież robocza),
- komunikacja z liderami, koordynatorami, pracownikami innych działów,
- inne, bieżące prace biurowe.
Oczekujemy
- Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności Excel,
- bardzo dobra znajomość j. polskiego, ukraińskiego/rosyjskiego i angielskiego,
- gotowość do pracy w niektóre weekendy,
- znajomość systemu HRappka mile widziana.