Specjalista ds. Administracji

Nr ref: 3/9/2025/PK/100
Wrocław

O nas

HUMAN GROUP to innowacyjna organizacja, która w Polsce istnieje od 2016 r. (wcześniej od 2012 r. działająca prężnie na rynku zachodnim) i zrzesza 6 wyspecjalizowanych spółek odpowiadających na potrzeby biznesu w zakresie rekrutacji, outsourcingu a także pracy tymczasowej. Nasze dedykowane linie biznesowe realizują dla klientów projekty rekomendacji specjalistów i managerów oraz wspierają technologicznie firmy dostarczając zespoły projektowe z obszaru IT.

Oferujemy

  • Realny wpływ na rozwój organizacji – wiemy, że praca to coś więcej niż lista zadań. U nas możesz testować swoje pomysły i wykazać się inwencją,

  • wymagający, ale satysfakcjonujący rytm – u nas rozwiniesz swoje umiejętności, bo każdy dzień przynosi nowe wyzwania i okazje do rozwoju,

  • pakiet benefitów pozapłacowych po okresie próbnym – karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, prezenty na urodziny, kursy języka angielskiego,

  • ogólnofirmowe przyjęcia i spontaniczne wyjścia – wierzymy, że pomysły i relacje rodzą się także poza biurem, 

  • przestrzeń do działania na rzecz innych – Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka i liczne akcje CSR.

Obowiązki

  • Wprowadzanie danych do systemu, kontrola terminowego uzupełnienia baz danych,
  • przygotowanie umów, weryfikacja dokumentów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców (przy wsparciu wykwalifikowanego zespołu ds. legalizacji zatrudnienia),
  • wsparcie w prowadzeniu procesu zatrudnienia oraz w przygotowaniu dokumentacji dla zatrudnienia nowych pracowników (badania lekarskie, szkolenia BHP, niezbędne certyfikaty, odzież robocza),
  • komunikacja z liderami, koordynatorami, pracownikami innych działów,
  • inne, bieżące prace biurowe.

Oczekujemy

  • Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość pakietu MS Office – w szczególności Excel,
  • bardzo dobra znajomość j. polskiego, ukraińskiego/rosyjskiego i angielskiego,
  • gotowość do pracy w niektóre weekendy,
  • znajomość systemu HRappka mile widziana.