Sales Manager – Region Mazowiecki
O nas
HUMAN GROUP to innowacyjna organizacja, która w Polsce istnieje od 2016 r. (wcześniej od 2012 r. działająca prężnie na rynku zachodnim) i zrzesza 6 wyspecjalizowanych spółek odpowiadających na potrzeby biznesu w zakresie rekrutacji, outsourcingu a także pracy tymczasowej. Nasze dedykowane linie biznesowe realizują dla klientów projekty rekomendacji specjalistów i managerów oraz wspierają technologicznie firmy dostarczając zespoły projektowe z obszaru IT.
Aktualnie również rozwijamy nasz autorski produkt technologiczny, którego beneficjentami są centra dystrybucyjne oraz produkcyjne i inne miejsca, w których efektywność ma kluczowe znaczenie.
Chcesz połączyć rolę lidera zespołu z pracą w ruchu, a przy tym mieć realny wpływ na sprawne funkcjonowanie jednego z największych projektów logistycznych w regionie? To stanowisko jest właśnie dla Ciebie!
Oferujemy
-
pełen etat
-
wynagrodzenie bazowe oraz transparentny system premiowy,
-
sprzęt służbowy (samochód, laptop, telefon)
-
spotkania integracyjne,
-
brak nudy – u nas zawsze dużo się dzieje,
-
pracę w biurze oraz w terenie
-
dużą samodzielność w działaniu i możliwości rozwoju,
-
przestrzeń do realizacji własnych pomysłów – jesteśmy otwarci na nieszablonowe rozwiązania,
Obowiązki
-
Sprzedaż usług HR, jak praca tymczasowa, rekrutacje stałe, na podległym terenie (zgodnie z uzgodnionym podziałem terytorialnym) poprzez spotkania bezpośrednie, online, kontakt telefoniczny i mailowy.
-
Przygotowywanie ofert i kalkulacji w usłudze pracy tymczasowej, outsourcingu i rekrutacji stałych.
-
Udział i przygotowywanie dokumentów przetargowych w odpowiedzi na zapytania handlowe oraz zidentyfikowane potrzeby biznesowe.
-
Negocjacje warunków handlowych i podpisywanie umów o współpracy biznesowej
-
Realizacja celów indywidualnych i zespołowych oraz bieżąca – miesięczna, kwartalna i półroczna kontrola ich wykonania.
-
Udział w targach, konferencjach i innych eventach promujących usługi Human Group, etc.
-
Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, działań konkurencji i wyników sprzedażowych.
-
Przygotowywanie raportów sprzedażowych w tym statusu realizacji budżetu
-
Aktywne śledzenie trendów rynkowych i wskazywanie kierunków zmian i w kierunku budowania przewagi konkurencyjnej.
-
Dbanie o wysoki poziom serwisu HG i zadowolenie wszystkich interesariuszy w świadczonej usłudze
-
Poszerzanie współpracy biznesowej o nowe usługi u obecnych klientów.
Oczekujemy
-
Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji pracy lub agencji rekrutacyjnej.
-
Umiejętność dotarcia do osób decyzyjnych.
-
Umiejętność nawiązywania i utrzymywania długofalowych kontaktów biznesowych.
-
Otwartość na zmiany i ścisłą współpracę z Działem Rekrutacji, Operacji, Marketingu, HR i Analiz.
-
Nastawienie na rozwój osobisty i chęć do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
-
Systematyczną i konsekwentną pracę z systemem CRM.
-
Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodna komunikację (mile widziane).