Presales Specialist – Wrocław
O nas
HUMAN GROUP to innowacyjna organizacja, która w Polsce istnieje od 2016 r. (wcześniej od 2012 r. działająca prężnie na rynku zachodnim) i zrzesza 6 wyspecjalizowanych spółek odpowiadających na potrzeby biznesu w zakresie rekrutacji, outsourcingu a także pracy tymczasowej. Nasze dedykowane linie biznesowe realizują dla klientów projekty rekomendacji specjalistów i managerów oraz wspierają technologicznie firmy dostarczając zespoły projektowe z obszaru IT.
Aktualnie również rozwijamy nasz autorski produkt technologiczny, którego beneficjentami są centra dystrybucyjne oraz produkcyjne i inne miejsca, w których efektywność ma kluczowe znaczenie.
Oferujemy
- Realny wpływ na rozwój organizacji – Twoje codzienne działania i osiągane wyniki będą rzeczywiście przekładać się na rozwój firmy,
- Wymagający, lecz satysfakcjonujący rytm pracy,
- Pakiet benefitów pozapłacowych: karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, nauka języka angielskiego, prezenty urodzinowe,
- Przestrzeń do działań społecznych – Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka oraz liczne inicjatywy CSR,
- Pracujemy w dopracowanej, komfortowej przestrzeni biurowej przy ul. Dąbrowskiego — takiej, do której naprawdę chce się przychodzić.
Obowiązki
- Aktywny prospecting- tworzenie list do kontaktu, research – osób oraz potrzeb firm, pogłębione badanie i analiza potencjalnych kontaktów
- Badanie potencjału- kontakt wielokanałowy z prospektami w celu przeprowadzenia wstępnej kwalifikacji pod kątem ICP (główny fokus na zimny kontakt telefoniczny- cold calling)
- Generowanie leadów- umawianie spotkań biznesowych dla działu handlowego zgodnie z
wyznaczonym ICP - Konsekwentna, codzienna praca nad poprawą efektywności prowadzonych kampanii
wielokonałowych (cold call + cold mail + LinkedIn) - Samodzielna i zespołowa edukacja w obszarach branży oraz umiejętności sprzedażowych
- Raportowanie wszelkich działań w systemie CRM i innych wyznaczonych przez Managera
- Praca nad udoskonalaniem procesów wewnętrznych zespołu
- Ścisła współpraca z zespołami Sprzedaży i Marketingu (wspólne analizy, plany oraz inicjatywy)
Oczekujemy
- Co najmniej roczne doświadczenie w telesprzedaży lub pozyskiwaniu klienta biznesowego (Call Center, stanowiska typu Sales Development Representative, Junior Sales, Presales)
- Umiejętność szybkiego gromadzenia kluczowych danych o firmach i decydentach, nie tylko w podstawowych źródłach, ale też kopanie głębiej i w mniej oczywistych miejscach
- Kompetencje sprzedażowe – aktywne słuchanie, zadawanie pytań otwartych, znajomość podstawowych technik sprzedażowych (np. granie ciszą, labeling, mowa korzyści)
Nice to have
- Znajomość narzędzi prospectingowych (np. LI Sales Navigator, Lusha, Apollo, Clay, Woodpecker)
- Znajomość narzędzi typu CRM (Livespace lub Bitrix)
- Zrozumienie specyfiki branży produkcyjnej i logistycznej