Presales Specialist – Wrocław

Nr ref: 18/12/2025/JG/140
Wrocław

O nas

HUMAN GROUP to innowacyjna organizacja, która w Polsce istnieje od 2016 r. (wcześniej od 2012 r. działająca prężnie na rynku zachodnim) i zrzesza 6 wyspecjalizowanych spółek odpowiadających na potrzeby biznesu w zakresie rekrutacji, outsourcingu a także pracy tymczasowej. Nasze dedykowane linie biznesowe realizują dla klientów projekty rekomendacji specjalistów i managerów oraz wspierają technologicznie firmy dostarczając zespoły projektowe z obszaru IT.

Aktualnie również rozwijamy nasz autorski produkt technologiczny, którego beneficjentami są centra dystrybucyjne oraz produkcyjne i inne miejsca, w których efektywność ma kluczowe znaczenie.

Oferujemy

  • Realny wpływ na rozwój organizacji – Twoje codzienne działania i osiągane wyniki będą rzeczywiście przekładać się na rozwój firmy,
  • Wymagający, lecz satysfakcjonujący rytm pracy, 
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, nauka języka angielskiego, prezenty urodzinowe,
  • Przestrzeń do działań społecznych – Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka oraz liczne inicjatywy CSR,
  • Pracujemy w dopracowanej, komfortowej przestrzeni biurowej przy ul. Dąbrowskiego — takiej, do której naprawdę chce się przychodzić.

Obowiązki

  • Aktywny prospecting- tworzenie list do kontaktu, research – osób oraz potrzeb firm, pogłębione badanie i analiza potencjalnych kontaktów
  • Badanie potencjału- kontakt wielokanałowy z prospektami w celu przeprowadzenia wstępnej kwalifikacji pod kątem ICP (główny fokus na zimny kontakt telefoniczny- cold calling)
  • Generowanie leadów- umawianie spotkań biznesowych dla działu handlowego zgodnie z
    wyznaczonym ICP
  • Konsekwentna, codzienna praca nad poprawą efektywności prowadzonych kampanii
    wielokonałowych (cold call + cold mail + LinkedIn)
  • Samodzielna i zespołowa edukacja w obszarach branży oraz umiejętności sprzedażowych
  • Raportowanie wszelkich działań w systemie CRM i innych wyznaczonych przez Managera
  • Praca nad udoskonalaniem procesów wewnętrznych zespołu
  • Ścisła współpraca z zespołami Sprzedaży i Marketingu (wspólne analizy, plany oraz inicjatywy)

Oczekujemy

  • Co najmniej roczne doświadczenie w telesprzedaży lub pozyskiwaniu klienta biznesowego (Call Center, stanowiska typu Sales Development Representative, Junior Sales, Presales)
  • Umiejętność szybkiego gromadzenia kluczowych danych o firmach i decydentach, nie tylko w podstawowych źródłach, ale też kopanie głębiej i w mniej oczywistych miejscach
  • Kompetencje sprzedażowe – aktywne słuchanie, zadawanie pytań otwartych, znajomość podstawowych technik sprzedażowych (np. granie ciszą, labeling, mowa korzyści)

 

Nice to have

  • Znajomość narzędzi prospectingowych (np. LI Sales Navigator, Lusha, Apollo, Clay, Woodpecker)
  • Znajomość narzędzi typu CRM (Livespace lub Bitrix)
  • Zrozumienie specyfiki branży produkcyjnej i logistycznej