Presales Specialist
O nas
Human Group to organizacja o wyjątkowej dynamice, nastawiona na konkretne, mierzalne efekty. Rozwijamy nowe linie biznesowe, wdrażamy innowacje zarówno w codzienną pracę zespołów, jak i na zakładach pracy naszych klientów. Codziennie sięgamy po ambitne cele – z odwagą i energią, której oczekujemy od każdego członka zespołu. Nie jesteśmy korporacją, lecz miejscem, gdzie decyzje zapadają szybko, a efekty pracy są realnie doceniane. Szukamy ludzi gotowych podjąć wyzwanie i współtworzyć nasz sukces 🚀
Oferujemy
-
wpływ na kierunek rozwoju zespołu i sposób jego działania,
-
realny wpływ na rozwój organizacji – wiemy, że praca to coś więcej niż lista zadań. U nas możesz testować swoje pomysły i wykazać się inwencją,
-
wymagający, ale satysfakcjonujący rytm – u nas rozwiniesz swoje umiejętności, bo każdy dzień przynosi nowe wyzwania i okazje do rozwoju,
-
współpraca z doświadczonym Team Liderem i handlowcami, którzy pomogą w zrozumieniu świata sprzedaży,
-
dostęp do know-how dotyczącego rynku B2B, ale też branży rekrutacyjnej czy przemysłowej,
-
pakiet benefitów pozapłacowych – karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, prezenty na urodziny, zajęcia z j. angielskiego,
-
ogólnofirmowe przyjęcia i spontaniczne wyjścia – wierzymy, że pomysły i relacje rodzą się także poza biurem,
-
przestrzeń do działania na rzecz innych – Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka i liczne akcje CSR,
-
praca w agencji pracy jest dynamiczna i pełna wyzwań, co pozwala na naukę nowych umiejętności i adaptację do zmieniającego się rynku pracy.
Obowiązki
-
aktywne umawianie spotkań handlowych dla działu Sales poprzez wielokanałowe działania outboundowe – cold call, cold mail, Linkedin,
-
identyfikowanie potrzeb i wyzwań potencjalnych klientów,
-
wsparcie działu Sales w zakresie researchu branżowego,
-
analiza rynku i konkurencji, w celu dostosowania oferty i prowadzonych działań do wymagań rynkowych,
-
nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami firmy,
-
kreowanie nowych i udoskonalanie aktualnych procesów z dziale Presales,
-
udział w wydarzeniach branżowych, networking.
Oczekujemy
-
masz co najmniej rok doświadczenia w sprzedaży (call center, usługi, bankowość)
-
jesteś odporny/a na zmiany i chcesz budować sukces – własny i organizacji,
-
potrafisz współpracować z zespołem aby osiągać postawione cele,
-
innowacje są wpisane w Twoje DNA.
A dodatkowo oczekujemy od Ciebie:
-
zainteresowania i chęci rozwoju w sprzedaży, ukończone kursy i szkolenia z zakresu obsługi klienta / sprzedaży / marketingu B2B,
-
znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
-
szukamy osoby podobnej do nas – otwartej, ciekawskiej, dążącej do celu, umiejącej przyjmować i udzielać feedbacku 😉.
Mile widziane:
-
znajomość kampanii lead generation – cold calling, cold mailing, LinkedIn,
-
znajomość narzędzi typu CRM oraz doświadczenie w zarządzaniu bazą klientów,
-
znajomość narzędzi do automatyzacji procesów komunikacji biznesowej np. Woodpecker.