Presales Specialist
O nas
Human Group to organizacja o wyjątkowej dynamice, nastawiona na konkretne, mierzalne efekty. Rozwijamy nowe linie biznesowe, wdrażamy innowacje zarówno w codzienną pracę zespołów, jak i na zakładach pracy naszych klientów. Codziennie sięgamy po ambitne cele – z odwagą i energią, której oczekujemy od każdego członka zespołu. Nie jesteśmy korporacją, lecz miejscem, gdzie decyzje zapadają szybko, a efekty pracy są realnie doceniane. Szukamy ludzi gotowych podjąć wyzwanie i współtworzyć nasz sukces 🚀
Oferujemy
- wpływ na kierunek rozwoju zespołu i sposób jego działania,
- realny wpływ na rozwój organizacji – wiemy, że praca to coś więcej niż lista zadań. U nas możesz testować swoje pomysły i wykazać się inwencją,
- wymagający, ale satysfakcjonujący rytm – u nas rozwiniesz swoje umiejętności, bo każdy dzień przynosi nowe wyzwania i okazje do rozwoju,
- współpraca z doświadczonym Team Liderem i handlowcami, którzy pomogą w zrozumieniu świata sprzedaży,
- dostęp do know-how dotyczącego rynku B2B, ale też branży rekrutacyjnej czy przemysłowej,
- pakiet benefitów pozapłacowych – karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, prezenty na urodziny (a już wkrótce rozszerzymy nasz pakiet benefitów o dodatkowe korzyści 🤫),
- ogólnofirmowe przyjęcia i spontaniczne wyjścia – wierzymy, że pomysły i relacje rodzą się także poza biurem,
- przestrzeń do działania na rzecz innych – Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka i liczne akcje CSR,
- praca w agencji pracy jest dynamiczna i pełna wyzwań, co pozwala na naukę nowych umiejętności i adaptację do zmieniającego się rynku pracy.
Obowiązki
- aktywne umawianie spotkań handlowych dla działu Sales poprzez wielokanałowe działania outboundowe – cold call, cold mail, Linkedin,
- identyfikowanie potrzeb i wyzwań potencjalnych klientów,
- wsparcie działu Sales w zakresie researchu branżowego,
- analiza rynku i konkurencji, w celu dostosowania oferty i prowadzonych działań do wymagań rynkowych,
- nawiązywanie relacji z potencjalnymi klientami firmy,
- kreowanie nowych i udoskonalanie aktualnych procesów z dziale Presales,
- udział w wydarzeniach branżowych, networking.
Oczekujemy
- masz co najmniej rok doświadczenia w sprzedaży (call center, usługi, bankowość)
- jesteś odporny/a na zmiany i chcesz budować sukces – własny i organizacji,
- potrafisz współpracować z zespołem aby osiągać postawione cele,
- innowacje są wpisane w Twoje DNA.
A dodatkowo oczekujemy od Ciebie:
- zainteresowania i chęci rozwoju w sprzedaży, ukończone kursy i szkolenia z zakresu obsługi klienta / sprzedaży / marketingu B2B,
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
- szukamy osoby podobnej do nas – otwartej, ciekawskiej, dążącej do celu, umiejącej przyjmować i udzielać feedbacku 😉.
Mile widziane:
- znajomość kampanii lead generation – cold calling, cold mailing, LinkedIn,
- znajomość narzędzi typu CRM oraz doświadczenie w zarządzaniu bazą klientów,
- znajomość narzędzi do automatyzacji procesów komunikacji biznesowej np. Woodpecker.