Social Media Specialist

Nr ref: 1344921
Wrocław
0.00 zł brutto

Co będziesz robił

Human Group to organizacja o wyjątkowej dynamice, nastawiona na konkretne, mierzalne efekty. Rozwijamy nowe linie biznesowe, wdrażamy innowacje zarówno w codzienną pracę zespołów, jak i na zakładach pracy naszych klientów. Codziennie sięgamy po ambitne cele – z odwagą i energią, której oczekujemy od każdego członka zespołu. Nie jesteśmy korporacją, lecz miejscem, gdzie decyzje zapadają szybko, a efekty pracy są realnie doceniane. Szukamy ludzi gotowych podjąć wyzwanie i współtworzyć nasz sukces.

Zakres odpowiedzialności:

Jako członek 4-osobowego zespołu marketingowego, będziesz odpowiedzialny/a za tworzenie treści, prowadzenie kampanii marketingowych, optymalizację pod kątem SEO/SEM oraz współpracę z innymi działami firmy - sprzedaż, operacja, rekrutacja, HR. Będziesz mieć możliwość kreowania wizerunku firmy w mediach społecznościowych, a także testować nowe narzędzia i strategie. Twoje główne obowiązki: 

  • tworzenie angażujących treści na profile firmowe na Facebooku i LinkedIn - treści edukacyjne, informacyjne, a także wspierające employer branding i sprzedaż,
  • opracowywanie harmonogramu publikacji. 
  • SEO/SEM, 
  • moderowanie interakcji na profilach, odpowiadanie na komentarze oraz analizowanie zaangażowania, 
  • prowadzenie bloga firmowego, 
  • tworzenie i optymalizacja kampanii płatnych na LinkedIn, Facebook, Instagram. 
  • współtworzenie contentu do profili firmowych Instagram i TikTok, 
  • zarządzanie treściami na stronie internetowej za pomocą WordPress, 
  • współpraca z grafikiem i innymi działami w celu dostosowania treści do grup docelowych.

Oferujemy

  • realny wpływ na rozwój organizacji – wiemy, że praca to coś więcej niż lista zadań. U nas możesz testować swoje pomysły i wykazać się inwencją, 
  • wymagający, ale satysfakcjonujący rytm – u nas rozwiniesz swoje umiejętności, bo każdy dzień przynosi nowe wyzwania i okazje do rozwoju, 
  • możliwość pracy z różnymi grupami docelowymi (B2C - pracownik tymczasowy, B2B), 
  • realizacja działań wspierających employer branding, 
  • pakiet benefitów pozapłacowych – karta Multisport, rozszerzony pakiet Luxmed, prezenty na urodziny (a już wkrótce rozszerzymy nasz pakiet benefitów o dodatkowe korzyści 🤫).
  • każdy z nas ma indywidualny budżet szkoleniowy, który daje wolność wyboru: kursy, warsztaty, certyfikaty – to Ty decydujesz, co najlepiej wesprze Twoją ścieżkę rozwoju, 
  • ogólnofirmowe przyjęcia i spontaniczne wyjścia - wierzymy, że pomysły i relacje rodzą się także poza biurem, 
  • przestrzeń do działania na rzecz innych –  Bieg Firmowy, Szlachetna Paczka i liczne akcje CSR, 
  • praca w agencji pracy jest dynamiczna i pełna wyzwań, co pozwala na naukę nowych umiejętności i adaptację do zmieniającego się rynku pracy.

Dołącz do nas!

Czego wymagamy

Będziesz czuć się u nas dobrze, jeśli: 

  •  jesteś odporny na zmiany i chcesz budować sukces - własny i organizacji, 
  • potrafisz współpracować z zespołem aby osiągać postawione cele, 
  • innowacje są wpisane w Twoje DNA.

A dodatkowo oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia minimum średniego, najlepiej związanego z marketingiem, filologią lub pokrewnymi kierunkami,
  • minimum 2-letniego doświadczenia w marketingu, w tym w prowadzeniu kampanii płatnych na LinkedIn, Facebooku i Instagramie,
  • umiejętności tworzenia angażujących treści, dostosowanych do specyfiki grup docelowych,
  • znajomości narzędzi takich jak Google Analytics, LinkedIn Analytics, Facebook Ads Manager, WordPress i Canva,
  • wiedzy z zakresu SEO/SEM oraz umiejętności optymalizacji treści,
  • dobrej organizacji pracy, zdolności do pracy zespołowej oraz umiejętności dotrzymywania terminów,
  • kreatywności, elastyczności i gotowości do dostosowania się do dynamicznie zmieniającego się rynku,
  • doświadczenia w prowadzeniu kampanii na LinkedIn Ads i Facebook Ads (Meta Ads Manager); znajomość Google Ads będzie dodatkowym atutem,
  • znajomości języka angielskiego – mile widziana.